4.7
(3)

Proste i efektywne

Ćwiczenia okolic oczu

ćwiczenia okolic oczu

Czujesz, że bez względu na to, co robisz, Twoje oczy sprawiają, że wyglądasz na zmęczoną? Mamy rozwiązanie! Okolice oczu są wrażliwe, dzieje się tak, ponieważ skóra wokół oczu jest cieńsza o około 5 razy niż w pozostałych okolicach, więc zarówno ćwiczenie oczu, jak i nakładanie kremów powinny być wykonywane prawidłowo, aby uniknąć problemów.

W naszym zabieganym, współczesnym stylu życiu codziennie gromadzimy toksyny. Ponadto stres, brak snu, zła dieta i czas spędzony przed ekranem pojawiają się pod oczami w postaci ciemnych kręgów.

Często również nie kojarzymy czoła z okolicą oczu. Ale prawda jest taka, że ​​istnieje duży związek między mięśniami czoła a oczami. I wiele razy używamy czoła zamiast powiek, aby otworzyć oczy, a to może powodować opadające powieki. Aby przetestować ten podświadomy nawyk, otwórz szeroko oczy i spójrz na okolice czoła. Jeśli marszczysz się prawdopodobnie nie używasz powiek, ale raczej mięśni czoła, aby otworzyć oczy. Jeśli będziesz to robić dalej, twoje zmarszczki będą głębsze, dłuższe i utrwalone. Ponieważ nie używasz mięśni w okolicy oczu, przestrzeń między oczami a brwiami powiększa się, co może powodować opadające powieki.

Te proste ćwiczenia okolic oczu pozwolą Ci stać się bardziej świadomą tego w jaki sposób używasz mięśni swoich oczu dodatkowo spłycą i zapobiegną opadaniu powiek czy powstawaniu drobnych linii.

 

 

Spragnieni dobrej kuchni? Zapraszamy na nasz portal! emame-k.com
Ćwiczenie 1

Połóż oba środkowe palce razem między brwiami, a następnie dociśnij zewnętrzne kąciki oczu palcami wskazującymi.

Spójrz w górę i zacznij zezować. Poczuj, jak twoje dolne powieki poruszają się tak bardzo, jak tylko możesz.

Następnie zrelaksuj się i powtórz jeszcze sześć razy. Na koniec ściśnij oczy na dziesięć sekund, a następnie puść je i rozluźnij.

Świetnie nadaje się do zmniejszania worków pod oczami i napinania mięśni wokół oczu.

Ćwiczenie 2

Rozluźnij czoło

Nie marszcząc czoła, otwórz jak najszerzej oczy

Przesuń wzrok w prawo tak daleko, jak to możliwe

Stopniowo przesuwaj wzrok zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zataczając pełne koło przez około 10 sekund

Zamknij oczy i zrelaksuj się przez 3 sekundy

Wykonaj to samo ćwiczenie w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara

Ćwiczenie 3

Zwiń dłonie w kształty „C”.

Umieść palce wskazujące nad każdą brwią, wraz z górnymi kośćmi oka.

Umieść każdy kciuk po obu stronach nosa, tuż nad nozdrzem.

Naciśnij palce każdej dłoni w dół, a następnie na boki, uważając, aby nie marszczyć czoła.

Otwórz swoją klatkę piersiową. Opuść łopatki.

Przyjrzyj się punktowi w oddali i zwiększ koncentrację, mrużąc oczy przez 5 sekund.

Zamknij oczy i zrelaksuj się przez 3 sekundy.

Otwórz oczy tak szeroko, jak to możliwe, przytrzymaj przez 5 sekund, mocno wciskając palce wskazujące w brwi, upewniając się, że ani brwi, ani czoło nie poruszają się.

Zamknij oczy i zrelaksuj się przez kilka sekund.

Ćwiczenie 4

Zakryj zęby ustami, a następnie ustaw usta w kształt „O”, odciągając górną i dolną wargę jak najdalej od siebie.

Następnie umieść palce wskazujące pod oczami, poziomo, z czubkami palców skierowanymi w stronę nosa.

Następnie spójrz w górę i zacznij trzepotać górnymi powiekami. Kontynuuj to przez trzydzieści sekund.

Jedyną częścią twojego ciała, która powinna się poruszać, są górne powieki.  To ćwiczenie zmniejsza linie pod oczami, podnosi górne powieki, a także podnosi dolną część twarzy.

Ćwiczenie 5

Trzymaj głowę zrelaksowaną i spójrz na punkt przed sobą.

Następnie bez poruszania głową, szyją lub twarzą, przesuń oczy, aby spojrzeć na prawą stronę, potem z powrotem na środek, a potem na lewą stronę.

Przesuń oczy z powrotem do środka i spójrz w górę na sufit i na podłogę.

Delikatnie zamknij oczy na pięć sekund, a następnie powtórz jeszcze raz. Następnie rozszerz oczy tak szeroko, jak tylko możesz, nie marszcząc brwi.

Skoncentruj się na punkcie przed sobą i weź cztery głębokie wdechy przez nos i wydech przez nos. Następnie zrelaksuj się i zamknij oczy na kilka sekund.

Świetnie ujędrnia mięśnie wokół oczu i pomaga unieść okolice oczu, a także wygładzić brwi. Poprawi krążenie wokół oczu, a po ćwiczeniach zobaczysz piękny blask na twarzy.

Ćwiczenie 6

Najpierw umieść środkowe palce na początku brwi.

Zacznij delikatnie pukać wokół oczu, podążając za czubkiem brwi, a następnie kontynuuj pod okiem tuż nad kośćmi policzkowymi.

Następnie przejdź do wewnętrznych kącików oka.

Następnie powtórz, idąc w przeciwnym kierunku, wykonując małe ruchy stukające.

Świetnie nadaje się do redukcji zmarszczek pod oczami, poprawy krążenia i rozluźnienia mięśni. Następnie palcami wskazującymi bardzo delikatnie przesuń cztery razy tuż pod oczami od nosa na zewnątrz, aby rozgrzać i rozluźnić okolice oczu. Pomaga to zmniejszyć worki i obrzęki pod oczami poprzez usunięcie toksyn i zwiększenie przepływu krwi i tlenu w okolicy.

 

 

Zaleca się wykonanie testu alergicznego na skórze np. na ręce, aby sprawdzić czy nie ma żadnych nie pożądanych reakcji.

Średnia ocen 4.7 / 5. Ilość głosów: 3

Brak głosów!

Podobne artykuły

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Zobacz wszystkie komentarze